ویژگی 3D Mask که بسیاری از افراد به دنبال خرید آن هستند چیست؟

فقط جستجوی ماسک سه بعدی 2 میلیون نتیجه برای این ماسک دارد. چه چیزی این ماسک را آنقدر خاص می کند که افراد زیادی به دنبال خرید هستند؟

با سطح فعلی آلودگی هوا، پوشیدن ماسک برای هر بار که وارد گردش می شویم ضروری است.

با این حال، ماسک‌های معمولی اغلب مشکلاتی مانند لیز خوردن آسان، باز شدن آسان یا خیلی سفت دارند، که باعث می‌شود فرد پوشنده احساس ناراحتی کند، فقط می‌خواهد برای راحتی آن را بردارید.

 

علاوه بر این، برای زنان، پوشیدن ماسک به هیچ وجه دوست ندارد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به ماسک سه بعدی  روی می آورند . بنابراین، این نوع ماسک چیز خاصی دارد، بیایید همین حالا بدانیم.

بیشتر بخوانید: قیمت لباس اسکراب زنانه

ماسک صورت سه بعدی  با طراحی سه بعدی هوشمند متناسب با صورت. علاوه بر این، بند کشسان و نرم است، در هنگام استفاده باعث درد و ناراحتی نمی شود.

2 ساختار چند لایه برای جلوگیری موثر از گرد و غبار و گرد و غبار

این محصول دارای ساختار فیلتر چند لایه با چگالی بالا است که به محصول کمک می کند تا از گرد و غبار، گرده های موجود در هوا جلوگیری کند و از سلامت کاربران محافظت کند.

علاوه بر این، به لطف ساختار سه بعدی هوشمند، گوشه های صورت در آغوش گرفته شده است و ورود هوای آلوده را چه کاربر در دود شدید و چه در حال رانندگی با خودرو دشوار می کند.

 

ماسک صورت سه بعدی  محصول پیشرو ماسک سه بعدی است که کاربران زودتر می شناسند و از آن استفاده می کنند. با مزایای برجسته طراحی، مواد مورد استفاده، شایسته است که در بالاترین ارزش مصرف برای همه اعضای خانواده قرار گیرد.

1 طراحی سه بعدی هوشمند

طراحی سه بعدی روی ماسک سه بعدی، سه بعدی واضح نیست، بلکه ساختار خاصی است که به ماسک کمک می کند تا صورت کاربر را در آغوش بگیرد.

اگر یک ماسک معمولی هنگام پوشیدن، شکاف‌های آشکاری روی صورت ایجاد کند ، ماسک صورت سه‌بعدی این شکاف‌ها را کاملاً از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: الگوی کلاه اسکراب

ماسک‌های ماسک سه بعدی نزدیک در 3 نقطه بینی، گونه‌ها و چانه به کاهش شکاف کمک می‌کنند ، اجازه نمی‌دهند گرد و غبار وارد راه هوایی شود، حتی زمانی که کاربر در محیط گرد و غبار، بادهای شدید یا در حال حرکت است.

2 کشاورزی اما بسیار راحت، بسیار خوب تهویه می شود همانند روپوش کلینیک زیبایی

به لطف طراحی بند نرم و الاستیک، ماسک صورت سه بعدی می‌تواند برای همه چهره‌ها بدون ایجاد لک و ناراحتی در پوست و ناحیه گوش مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت کاور دست پلاستیکی

به نظر می رسد که طراحی محکم مانع گردش هوا شده و باعث خفگی کاربر می شود، اما خیر، این ماسک با ساختار اسفنجی چند لایه ساخته شده از مواد پلی یورتان منافذ متناوب را طبق قوانین علمی افزایش یافته ایجاد می کند. ظرفیت گردش هوا در حالی که از هرگونه آلودگی در اندازه کوچک جلوگیری می کند، با گرد و غبار ریز PM2.5 تضمین می شود.

با افزودن یک ویژگی خاص، ساختار سه بعدی روی ماسک سه بعدی  یک شکاف بزرگ در ناحیه جلوی دهان ایجاد می کند تا کاربران بتوانند به راحتی بدون نیاز به برداشتن ماسک ارتباط برقرار کنند و در عین حال تماس با صورت را در محصول کاهش می دهد. با لب، باکتری ها را محدود می کند و از رژ لب برای خانم ها اجتناب می کند.

یک سوال پیش می آید که آیا چنین طراحی محکمی برای تنفس سخت است یا خیر؟ پاسخ منفی است. اگرچه به گونه ای طراحی شده است که تمام زوایا را در بر می گیرد، اما همچنان راحتی فوق العاده ای ایجاد می کند. علاوه بر این، ماسک سه بعدی دارای بن بست برای شستن رژ لب شما می باشد که با ماسک های طبی معمولی امکان پذیر نیست و باعث شناور شدن مداوم رژ لب شما می شود. این از خصوصیات روتختی یکبار مصرف رولی می باشد.