آخرین قیمت خرید دستکش جراحی ارزان

استفاده از دستکش های یکبار مصرف یا بهداشتی و ست سرم بیمارستانی در تهران امری ضروری و حیاتی در جراحی ها و عموما در بیمارستان ها می باشد. برای دریافت آخرین قیمت خرید دستکش جراحی ارزان و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وب سایت ما بازدید و استفاده نمایید.
شرکتها و همچنین تولیدکنندگان در امر تولید و ساخت دستکش های جراحی، گامی مهم برای بهداشتی بودن برداشته اند. و به لحاظ کیفیت و جنس هم، این دستکش ها کاربرد های بسیار گسترده ای دارند.
در ادامه اولین بار شخصی به نام آنسیل این محصول را کشف و تولید نمود. همینطور در سال های بعد و امروزه انواع گوناگون دیگری نظیر این دستکش ها تولید می شوند.
دستکش نیتریل های جراحی عموما از جنس های مختلفی تولید می شوند. که در اینجا به چند نمونه از آنها می پردازیم.

دستکش جراحی ارزان

انواع جنس های دستکش جراحی ارزان

  • نیتریل
  • نیپرین
  • لاتکس

دستکش جراحی ارزان

کاربرد لاتکس در دستکش های جراحی

  • دستکش جراحی که از جنس لاتکس می باشند، قابلیت و انعطاف بیشتری نسبت به سایر انواع از خود نشان می دهند. که همین موضوع به استفاده بسیار راحت تر آنها کمک می کند.
  • استریل بودن و همینطور تمیز بودن این محصول، ویژگی دیگری است که خرید و استفاده از آن را همه گیر کرده است.
    معایب لاتکس
  • این دستکش های امکان دارد موجب حساسیت بعضی از پوست ها بشوند. برای مثال افرادی هستند که به میوه هایی مانند موز، بلوط یا کیوی حساسیت شدیدی دارند، این افراد به این دستکش ها نیز حساسیت دارند.
  • قابل ذکر است که در ساختار لاتکس، پروتئین های محلولی وجود دارد که سبب بروز حساسیت یا آلرژی می شود. از این رو باید مراقب بود که این واکنش ها روی ندهد.

همانطور که گذشت از معایب لاتکس ذکر نمودیم. اما این معایب برای همه افراد مصداق پیدا نمی کند . پس نمی توان لاتکس را محصول نامناسبی خواند، چرا که از کاربرد های گسترده آن نمی توان چشم پوشید.

دستکش جراحی ارزان

انواع دستکش های پزشکی

  • دستکش های پودری و غیر پودری
  • دستکش های استریل و غیر استریل
  • دستکش های پارچه ای
  • دستکش های روکش دار

افراد زیادی در دنیا از این دستکش ها استفاده می کنند. برای مثال جراحان، تکنسین هایی که در آزمایشگاه هستند، دندانپزشکان، داروسازان، آشپزان و حتی پلیس ها و مانیکوریست ها. در حالت کلی استفاده این دستکش ها برای افراد جهت مراقبت از سلامتی و بهداشت فردی اشان توصیه می شود. چرا؟ بدلیل جلوگیری و ورود آلودگی در حین معاینه یا جراحی.

همچنین پارچه تترون بیمارستانی یکی از محصولاتی است این روز ها به دلیل کاربرد گسترده ای که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

قیمت دستکش جراحی ارزان

این دستکش های کاربرد های ویژه ای دارند و همینطور بعلت استفاده و طرفداران زیادی که دارد، در مقدار زیاد تولید و عرضه می شود.
قیمت دستکش جراحی عموما بعلت یکبار مصرف بودن آن، بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت است و همچنین محصولی است که در همه جا قابل دسترسی می باشد.

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر مشاوره و فروش محصولات تجهیزات پزشکی،بصورت 24 ساعته آمادگی این را دارد تا پاسخگوی سوال ها و نیاز شما مشتریان گرامی باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر راه های ارتباطی زیر در اختیار شما می باشد.