مرکز خرید و فروش چست لید نوار قلب

فروش چست لید نوار قلب و دستگاه ساکشن بیمارستانی در مرکز خرید تجهیزات پزشکی با چه قیمتی انجام می شود؟ آیا با برند های چست لید عرضه شده در بازار آشنا هستید و از کیفیت هر یک اطلاع دارید؟  آیا خرید و فروش چست لید در بازار ایران،نیز می تواند غیرحضوری صورت پذیرد؟
یکی از لوازم تجهیزات پزشکی که در بخش های جراحی بیش از همه مورد استفاده قرار می گیرد، چست لید می باشد. چست لید گونه های مختلفی داشته و در اندازه های گوناگون عرضه می شود تا هم برای بزرگسالان قابل استفاده باشد و هم برای کودکان. امروزه با روی کار آمدن مرکز خرید و فروش چست لید نوار قلب در فضای مجازی، پروسه خرید آسان شده و تنها افراد لازم است سایت و فروشگاه اینترنتی معتبر و شناخته شده ای را انتخاب و خرید خود را انجام دهند.

چست لید و معرفی آن

چست لید یک قطعه پلاستیکی است که حالت فومی دارد و وقتی نیاز باشد دستگاهی به بدن بیمار وصل شود، از این قطعه استفاده می شود. چست لید که با نام دیگر چست الکترود در بازار شناخته می شود، بیشتر در زمان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که بیمار بیش از 3 روز نیاز به استراحت دارد.
در گذشته، جنس چست لید به گونه ای بود که با هر پوستی سازگاری نداشت.
اما امروزه چست لید هایی به بازار عرضه شده اند که ضد حساسیت هستند.

فروش چست لید نوار قلب

آشنایی با ویژگی چست لید نوار قلب

در بخش آی سی یو، سی سی یو و بخش های جراحی که بیشتر از چست لید استفاده می شود، نیاز است آشنایی کامل با چست لید وجود داشته باشد.
به منظور شناخت بهتر و بیشتر، در زیر قسمتی از ویژگی های چست لید نوار قلب را بیان می کنیم:

  1.  پی وی سی و لاتکس در ساخت آن استفاده نشده است.
  2.  حساسیت زا نیست و آلرژی نمی آورد.
  3.  تاریخ انقضای آن به مدت 2 سال است.
  4.  ژلی که روی آن وجود دارد، دارای مقاومت الکتریکی کمی است.
  5.  وجود ژل باعث می شود اثر چسب روی بدن نماند.

و موارد دیگری از این قبیل.

فروش چست لید نوار قلب

مرکز فروش چست لید نوار قلب در بازار مجازی

در بازار مجازی، خرید و فروش چست لید نوار قلب و ملحفه یکبار مصرف کشدار بیمارستانی با نازلترین قیمت ها امکان پذیر و به در وقت و هزینه صرفه جویی می گردد.
برای خرید و فروش چست لید نوار قلب در بازار مجازی، تنها کافی ست با بهترین سایت های فروشنده لوازم تجهیزات پزشکی آشنا باشید.

 

تجهیزات پزشکی تنوطب با سالها تجربه در امر مشاوره و فروش محصولات تجهیزات پزشکی،بصورت 24 ساعته آمادگی این را دارد تا پاسخگوی سوال ها و نیاز شما مشتریان گرامی باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر راه های ارتباطی زیر در اختیار شما می باشد.